+38 044 451 61 71
+38 067 463 46 03
tour2kiev.com
info@tour2kiev.com

00-00-0000 00 : 00(GMT+2)

 

 

Оплата он-лайн

НОВИНИ


19.03.2010 — 30.03.2010 Галерея «Боттега»:Камінь, ножиці, папір: твори з колекції Британської Ради | 04.03

Британська Рада в Україні,
Фундація Центр Сучасного Мистецтва,
галерея «Боттега»

запрошують на відкриття виставки графіки

Камінь, ножиці, папір: твори з колекції Британської Ради


19.03.2010 — 30.03.2010
Biдкриття тільки для преси та запрошених!


Генрі Мур, Ґілберт і Джордж, Едуардо Паолоцці, Аніш Капур, Деміен Герст, Лаям Ґіллік, Трейсі Емін, Бернард Мідовз, Вільям Тернбул, Баррі Фланаґан, Брюс МакЛін, Біл Вудров, Аня Галаччіо, Девід Шриґлі, Ричард Дікон, Майк Нелсон, Гейлі Ньюмен

        «Камінь, ножиці, папір» - виставка графіки відомих британських скульпторів із Колекції Британської Ради від 1950-х років до сьогодні. Роботи вибрані з багатого зібрання графіки Колекції і включають нещодавні надбання, декотрі з них узагалі виставлені вперше.

           Роботи представлених художників унаочнюють те, що процес створення графіки – офортів, трафаретного друку, ліногравюр чи літографій – і досі є дуже популярним серед скульпторів: це і розвиток нових ідей, і розширення портфоліо.

           Виставка пропонує огляд різноманітних графічних процесів: за точку відліку править графіка видатних скульпторів Генрі Мура й Едуардо Паолоцці, що вплинули на творчість наступного покоління митців. Мур представлений двома літографіями пізнього періоду його творчості, але в них все ще видно його дослідження взаємозв’язку між дво- та тривимірністю у графіці. Але найраніші роботи на виставці належать Паолоцці – митцю, котрий опинився в центрі графічного вибуху в Британії 1960-х років. На відміну від формальних розвідок Мура, Паолоцці використовував цей засіб також і для дослідження можливостей сучасних графічних технік, зокрема зв’язку між текстом і зображенням, та політики репрезентації у суспільстві масового споживання.

          Ці дві тенденції – з одного боку, дослідження зв’язку між дво- та тривимірністю, а, з другого, розвідка можливостей, які пропонує графіка нашому сприйняттю форми, мали значний вплив на роботу наступних поколінь художників. Аніш Капур (нар. 1954 р.), якому цікаво, як його твори впливають на сприйняття глядачем форми та простору, часто використовує чисті барвники. Його графіка дає досвід чуттєвого переживання завдяки яскравим кольорам чи неземним формам. Трейсі Емін (нар. 1963 р.) часто виготовляє монодруки, які малює прямо на друкарській формі, пропонуючи таким чином необроблений та унікальний відбиток своїх думок і почуттів. Її графіка часто стає точкою відліку для скульптурних робіт, наприклад, її ковдр чи інсталяцій.

          Ґілберт і Джордж (нар. 1943 і 1942 рр.) досліджують концепцію розширеної скульптурної форми за допомогою своїх поштових скульптур. Вони розробляли серії листівок для надсилання конкретному отримувачеві. На них зображені самі митці, позуючи в різних декораціях і костюмах, а також вірш чи лімерик на звороті. Реінтерпретації природи в графіці Ані Галлачіо (нар. 1963 р.) відбивають її постійний інтерес до природних форм і процесів розпаду. Іншим захопленим природою скульптором був Баррі Фланаган (1941 – 2009 рр.): його офорти Лох-Нессу контрастують із його скульптурними зображеннями тварин, маючи більш особистісний відбиток його життя.

         Графіка не лише стає точкою відліку для розвитку скульптурних форм, а також і документацією скульптурного оригіналу. Ілюстрована мапа Девіда Шриґлі (нар. 1968 р.) включає серію скульптур, показаних під час виставки в місті Мюнстер в рамках «Скульптурного проекту» 1997 року, а фото-графіка Майка Нелсона (нар. 1967 р.) відбиває інсталяцію одного з його творів під назвою «Кораловий риф». Нарешті, сама природа графіки висуває на перший план питання про репродукування в мистецтві. Концентричні кола Деміена Герста (нар. 1965 р.) були зроблені з використанням відцентрової сили, тобто обертанням по колу паперу та довільним нане¬сенням фарби, що створює колові візерунки. У кінцевому підсумку, це провокує питання: де ж закінчуються розвідки скульптора і починається практика графіка?

Колекція:
          Понад 60 років Британська Рада збирає мистецькі твори для того, щоби промотувати за кордоном здобутки британських митців і дизайнерів. Колекція почалась у 1950-х роках із невеличкої збірки графіки, а на сьогодні зросла до понад 8000 творів, що включають усі види медій і всі аспекти британського мистецтва і дизайну 20 і 21 століть. У Колекції немає постійного експозиційного приміщення, тому її часто називають «Музеєм без стін».

Подписаться на рассылку
Пошук по сайту
Путівник
Магазини
Статті та Новини
Планування туру
Партнеры проекта

E-mail рассылка и электронный маркетинг. UniSender — это веб-сервис для организации массовой персонализированной рассылки для своих клиентов и подписчиков.


Путешествия в мир йоги. Cоветы от VEDA-tour
Подписаться письмом

info@tour2kiev.com
tel.:  +38044 451 61 71 +380 67 463 46 03

MOOI S.R.O. IC 28900316, 10 100, Prague 10, Madridska 637/12, Czech Republic

Аеропорти Фунікулер Будинок Уряду Прогулянки по Дніпру Будинок з Химерами Сувеніри

Главная 19.03.2010 — 30.03.2010 Галерея «Боттега»:Камінь, ножиці, папір: твори з колекції Британської Ради . Новини ☎044 451-61-71 19.03.2010 — 30.03.2010 Галерея «Боттега»:Камінь, ножиці, папір: твори з колекції Британської Ради . Новини
© 2007 Tour2Kiev.com
Проект РА1 ART-ROYAL
Статьи