+38 044 451 61 71
+38 067 463 46 03
tour2kiev.com
info@tour2kiev.com

00-00-0000 00 : 00(GMT+2)

 

 

Оплата он-лайн

Фуникулер


Адрес:Почтовая пл., 1

Відвідати це місце варто:

  1. Тому що це незвичний транспортний засіб.
  2. Тому що йому вже понад 100 років.
  3. Тому що його зручне розташування часто виручає тих, хто поспішає.
  4. Тому що з його вікон відкривається чудовий краєвид на набережну Дніпра та Поділ.
  5. Тому що це – один з найприємніших видів транспорту.
  6. Тому що він є одним з найстаріших на території колишнього СРСР.
  7. Тому що це – символ Києва.
  8. Тому що на фунікулері в Україні Ви зможете прокататися лише у Києві та в Одесі (але до Одеси далекувато добиратися, якщо ви в Києві).
  9. Тому що Ваша дитина та/або дівчина, як, власне, і Ви, не зможете забути такого відчуття польоту.
  10. Тому що фунікулер – це ще й самий романтичний вид транспорту. Не соромтесь поцілувати кохану людину, яка буде поряд з Вами.

Маленькі вагончики, що курсують вверх-вниз вже понад сто років – це наш фунікулер. Він є одним з найстаріших на території колишнього СРСР. Його пам’ятає декілька поколінь киян, і, напевно, просто не уявляє свого життя без нього. Маленькі діти завжди заворожено спостерігають за тим як вагончики їдуть назустріч одним одному, начебто вітаються, і продовжують свій шлях. Закохані пари полюбляють мандрувати так з романтичного Подолу до не менш романтичного парку біля Михайлівського собору. Вагончики фунікулеру – невтомні працівники, які стали невід’ємною частиною нашого міста.

Ще у легенді про створення Києва трьома братами згадується про пагорби, на яких постало місто. Саме вони створюють неповторний вигляд нашої столиці. На початку минулого століття інженерна думка сягнула високих, як для того часу, висот, побудувавши фунікулер. Власне, такий пристрій являє собою два трамвайчики, які курсують по невеликому відрізку шляху (на пагорбі) за допомогою електрики.

Київський фунікулер був збудований коштом Київської міської залізниці, яка ініціювала проект. Такий вид транспорту мав полегшити шлях киян з Подолу до Верхнього міста, і навпаки. Він мав сполучити Поштову і Михайлівську площі.

Розробляла його група інженерів, які відповідали за різні ділянки та етапи будівництва. Сам проект належить інженерові А. Абрахамсону, павільйони конструював О. Баришніков, залізобетонні конструкції розробляв М. П’ятницький. Будівництво продовжувалось з 1902 по 1905 р. Обладнання для фунікулеру замовляли у Швейцарії. Загалом зведення такої конструкції коштувало 160 тис. рублів.

Офіційне відкриття відбулось 7 травня 1905 р. – тоді кияни вперше проїхали трасі довжиною 193 м на двох трамвайчиках. Ця подія закарбована у пам’ятному знаку на Поштовій площі – там зображений перший проїзд на новому виді транспорту. Він користувався шаленою популярністю у кожного, хто жив у Києві або просто відвідував місто.

Перша реконструкція чекала його в 1928 року – тоді трасу подовжили на 28 м, аж до вулиці Сагайдачного. До того вона доходила лише до Боричевого току. Вихід з фунікулеру влаштували в одному з будинків, оскільки не було змоги побудувати нове станційне приміщення. Того ж року сталась перша катастрофа – під час ремонту один з вагонів не втримався на канаті і зіштовхнувся з іншим. На щастя, в них тоді нікого не було і ніхто не постраждав. Вагони ж були повністю знищені і їх довелось міняти – нові зробили більш комфортабельними та технічно кращими.

Як не дивно, фунікулер пережив Другу Світову війну. Навіть більше – саме її початку він трохи завдячує своєму теперішньому існуванню на тому ж місці, на якому був вперше зведений. Справа в тому, що до початку війни планувалась глобальна реконструкція центральної частини міста. Саме тоді для побудови державних установ руйнували храми, серед яких Михайлівський собор, церква Різдва Христового на Поштовій площі та багато інших. В планах було і перенесення фунікулеру – для того щоб не заважати будівництву. Але саме тоді почалась війна і подібні рішення відійшли на задній план.

Перша реконструкція післявоєнного часу відбулась 1958 р. Тоді повністю поміняли обладнання машинної зали, знову замінили вагони. 1980-го року було оновлено рейковий шлях з конструкціями, збудовані нові станційні приміщення. Звели також новий нижній павільйон – у вигляді «крокуючих арок». Таким він є і досі.

По сьогоднішній день такий вид транспорту, як фунікулер, користується шаленою популярністю. Проїзд в ньому коштує всього 50 копійок, погодьтесь – занадто мало як для такої незвичної розваги. До того ж саме фунікулер іноді є найшвидшим шляхом до Подолу з Верхнього міста.



Достопримечательности


Подписаться на рассылку
Поиск по сайту:
Путеводитель
Шопинг
Статьи и Новости
Планирование тура
Партнеры проекта

E-mail рассылка и электронный маркетинг. UniSender — это веб-сервис для организации массовой персонализированной рассылки для своих клиентов и подписчиков.


Путешествия в мир йоги. Cоветы от VEDA-tour
Подписаться письмом

info@tour2kiev.com НАШИ ПАРТНЕРЫ
tel.: +38044 451 61 71   +380 67 463 46 03

MOOI S.R.O. IC 28900316, 10 100, Prague 10, Madridska 637/12, Czech Republic

Киев в миниатюре  Ботанический Сад  Киевские Каштаны  Киевские Святыни 

© 2007 Tour2Kiev.com
Проект РА1 ART-ROYAL
Статьи